Category: ask

So, I'm not going ask for your hand in ma…

So, I'm not going ask for your hand in marriage but omg pls just smile st me on occasion and I'll be the luckiest person ever.

isn’t this the plot of pride and prejudice

YOU ARE SO GORGEOUS OMFG

YOU ARE SO GORGEOUS OMFG

me accepting this compliment

Your husband looks like Michael Fassbender and…

Your husband looks like Michael Fassbender and you look like Gal Gadot. What a wonderful couple you make 😍

1. I’m going to show him ALL OF THESE when he gets back so I can rub it in his face that he is a clone of Michael Fassbender

2. Omg, thank you???? Have a Wonder Woman pic just for that lmfao

I just saw your wedding photo and you’re…

I just saw your wedding photo and you’re so pretty!!! Your dress and hair look so beautiful! <3 <3 <3

Thank you so much!! 

finally saw your wedding picture and whilst i …

finally saw your wedding picture and whilst i think both your eyes are shut for a moment i thought you were winking as if to say "i got him-take that"

LADIES AND GENTLEMAN YA SLEPT ON MY MAN AND I LOCKED HIM DOWN

That pic of you and your husband is so sweet! …

That pic of you and your husband is so sweet! From the side though he kinda looks like Michael Fassbender…😁

He looks like Fassbender from the front too and EVERYONE says that and he doesn’t see it, it’s hilarious

Agdlshlf you and your husband are gorgeous

Agdlshlf you and your husband are gorgeous

THANK YOU SO MUCH TO EVERYONE SAYING THAT IN THE NOTES LOL I’m actually a gremlin but I had my face professionally spackled that fine day, he just looks like that all the time and it’s not fair lmfao

The 703 one that goes &ldquo;Joke&rsquo;s on y…

The 703 one that goes “Joke’s on you. I got to talk to a furry about why nukes are bad and why musicals are good.” Is from my area code, and I got super excited when I saw that. Also super accurate though…. Anyway, I love your blog!

Hahaha that’s awesome! And thank you!

You two look adorable and I love your dress! …

You two look adorable and I love your dress! I got married (church wedding) this year/last year (civil ceremony).

Thank you!! That was my reception dress which was short enough to dance in and had POCKETS can you BELIEVE. Congrats on your wedding!!

I wasn&rsquo;t the &ldquo;marry me&rdquo; anon…

I wasn’t the “marry me” anon but the ask came through my dash and YOU AND YOUR HUSBAND LOOK INCREDIBLE TOGETHER what a beautiful couple!! 💖

AW HEY THANK YOU he gets back from deployment in like three weeks and I MISS HIM